Publicēts 26. oktobrī, 2009.
Gandrīz visa Latvija zin, ka vakar Mazsalacā nokrita ”meteorīts”, bet izrādījās, ka tas ir Tele2 mārketinga triks. Es uzskatu, ka šāda Tele2 ņirgāšanās par cilvēkiem un pat riskēšana ar viņu drošību, jo situācija ka vienīgā rajona ugunsdzēsēju mašīna ir pie viltus ”meteorīta”, ir pilnīgi nepieļaujama.
Varbūt kāds ko ir manījis par tādu projektu kā ”varoņi”? Nu tad es domāju, ka šis ir ”meteorīta” turpinājums:
1) Šodien mājaslapā varoni.lv ir jāievada savs telefona numurs, uz kuru tiks atzvanīts (noteikti, ja nebūsi Tele2 klients mēģinās tevi sakoļīt)
2) Ja sākumā šī akcija ”varoņi” likās viena, divu cilvēku projekts, tad šodien redzot plakātus Rīgas ielās un cilvēkus dīvainos tērpos, var saprast, ka tur apakšā stāv kas lielāks
3) Meteorīts ar supervaroņiem ļoti labi sader kopā
Man kā vairums cilvēku, ļoti nepatīk muļķošana, kaut gan es jau no paša sākuma neticēju meteorītam. Lūk kā uz šo reklāmas gājienu reaģē cilvēki twitterī:
- lodzinjsh ja jums nepatīk Tele2 “joks,” tad izsakiet protestu nomainot operatoru.
- AgneseEmm LMT tagad var taisīt pretkampaņu “neesi auns!”
- arniskrauze Kolēģis no sporta ziņām stāsta ka viņa četrus gadus vecais dēls šovakar esot apraudājies, uzzinot ka meteorīts nav īsts.
- sapnis Reklāmas kampaņa no cita mobilo operatora ar tekstu «neļauj sevi čakarēt» varētu gūt necerētu atsaucību #meteorīts
- balcus Tele2 mārketingā strādā cilvēki, kas neko no PR nejēdz. To tak varēja paredzēt, ka #meteorīts Tele2 tēlam par labu nenāks
- Umkins vajadzētu tagad Tele2 kaut kā piečakarēt..:D dusmīgs!
- dagnis16 Es tikko tikai uzzināju kas par feiku bija tas #meteorīts. Tele2 ir dīvaini
- martaribele Apsvēru iespēju pāriet uz Tele2. Pēc šīs izčakarētās dienas sev un polistiem, ugunsdzēsējiem, nepāriešu točna
- Biznesslv Valstij no Tele2 jāprasa miljons http://bit.ly/3h6QZr
P.S. plikie džeki Alfā, ko tikko rādīja pa Degpunktu, arī nav Jāņa Spoģa draugi ?