Gatis Mūrnieks
Publicēts 4. novembrī, 2009.
Vēl vakar par šo cilvēku es neko nezināju, bet šodien es pat zinu kādas, kādā veidā un kam, reklāmas kampaņas viņš ir veidojis…

Vakar 03.11.2009 16.00, LU SZF norisinājās diskusija “Partizānu mārketings: Tele2 meteorīta gadījums”. Tā kā tiešraidē, man nesanāca šo diskusiju skatīties biju nolēmis sagaidīt, ka video parādīsies arhīvā un tad noskatīties. Bet tviterī (jaunais twitter.com latviskojums) redzēju, ka panesās sarunas par to, ka kāds Gatis esot izsitis logu universitātei. Mazliet pasekojot jaunākajiem tvītiem un apmēram sapratu, kas ir kas. Pēc tam jau arī KasJauns.lv uzrakstīja un visi pārējie ar.

Tātad, Gatis Mūrnieks diskusijas gaitā uzlicis aizsargbrilles un ar ķieģeli izsitis logu auditorijai, kurā notikusi diskusija. Ar to viņš vēlējās uzsvērt to, ka katrai rīcībai jābūt mērķtiecīgai un ar uzmanības pievēršanu vien nepietiek.

Manā skatījumā tas nebija nekas kruts vai stilīgs, bet galveno ko Gatis gribēja panākt, piesaistīt uzmanību sev, kā partizānu mārketinga aizsācējam Latvijā, ir izdevies. Un izdevies labi, par šo ir uzrakstījuši gandrīz visi mediji, Gatis pēkšņi ir kļuvis populārs - prasti, bet iedarbīgi. Laikam pēdējā iespēja kā likt par sevi manīt… kur tad palika kreatīvisms?


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: